BYANNIE -

Saker ni kanske inte visste

1. Jag fullkomligt Ä L S K A R att klä ut mig. Jag vill alltid vara värst och lägger alltid ner en förmögenhet på det haha. 
 
2. Jag tycker det är jättekul när folk vill låna kläder utav mig och lånar mer än gärna ut kläder (inte så glad till att låna ut till min syster däremot hehe)
 
3. Jag hatar när det är helt tyst så därefter brukar jag alltid börja sjunga eller vissla lite om det blir tyst haha..
 
4. Jag tycker jättemycket om att ha ordning och reda på saker MEN jag är sämst på att hålla ordning och reda på saker under en längre tid. Dvs ungefär en vecka haha.
 
5. Jag är allergisk mot apelsin, passionsfrukt, annanas (inte konserverad), drakfrukt och kiwi. Det blev en korsallergi efter jag blev allergisk mot mjölkprotein.
 
6. Hade det funnits tävlingar om vem som kunde göra fulaste minerna hade jag vunnit utan tvekan. Får ofta höra att folk tycker det är roligt att lilla jag kan se så grotesk ut. Min kära vän Miina är den som erhåller de absolut hemskaste bilderna på mig haha. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Kan du typ göra ett outfitsinlägg?? Typ dina favorit outfits elr det du hade på dig i veckan?? Skulle vart jättekul att se

2014-02-08 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback