BYANNIE -

Sjukling

Hej!

Idag ligger jag hemma och är sjuk.. Himla kul hehe.. Har väldigt ont i halsen vilket ja, suger rent ut sagt. Så har legat i soffan hela dagen. Kollat på serier och ätit isglass samt kräm. Så segt också när jag ser hur fint väder det är ute. Ville också sätta på mig våriga kläder och åka till Göteborg idag, Buhu... Tänkte att jag skulle berätta om helgen men egentligen orkar jag inte men jag gör det ändå. I lördags åkte jag till Denise där det var en del tjejer. Vi hade begravningsmiddag för hennes lägenhet eftersom att hon flyttar denna veckan. Därefter den vita rosen hehe. Efter vi ätit god mat hos henne och kollat på mello så åkte vi hem till Fanny. Hade det jättetrevligt hos båda två! Nu ska jag fortsätta kolla på walking dead. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback