BYANNIE -

Sorry

Hej!

Igår hade jag en sån fullspäckad dag.. Först var det skola, vi hade kärleksfestival så Fråga Olle hade föreläsning för oss. Sjukt kul! Efter detta gick vi till skolan och fick baguette till lunch. Sen så gjorde vi ett sex quiz och fikade lite haha. Väldigt bra skoldag part jag säga! Efter detta så åkte jag till Kungsbacka och mötte upp mormor, morfar, Erica och Ronja. Vi firade Erica som idag fyller 16. Woho!! Ska ringa henne när jag kommit hem (vet att du läser detta hehe). Vi åt på restaurang, tog vitlöksbröd som förrätt och pasta med gorgonzolasås, oxfilé samt kantareller. Alltså såååå gott så var helt död resten av dagen haha! Slänger upp bilder på maten innan jag hoppar av tåget, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback