BYANNIE -

Saknar min blogg


Har så mycket jag vill skriva om och har haft så många dagar jag bara vill få skriva av mig lite grann. Men vet fortfarande inte hur jag ska lösa detta med bloggen.. Blir nog att jag byter portal, blir så mycket billigare då. Så varför vill jag skriva nu? Jag har all tid i världen på att hinna ta bort detta ifall jag skulle vilja men just idag vill jag verkligen skriva av mig lite. Idag är en sån dag när man bara är så ensam och bara helt utan anledning tänker på folk man inte borde tänka på. Man tänker på hur bra allt var och man saknar saker som egentligen inte var bra. Jag försöker intala mig själv och påminna mig själv om det som var riktigt jävla dåligt för mer än fyra månader sen. Men vissa dagar är det så svårt. Just när man är ensam. Då vill man bara ha någon som håller om en för en sekund så det känns lite bättre. Och där måste jag intala mig själv om att det inte hade blivit bättre och det skulle aldrig blivit bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback