BYANNIE -

Pink n white



Hola!
Mamma och pappa kom för att hämta mig hos Jennifer tidigare idag, då åkte jag hem och så hjälpte mamma mig med att färga håret. Blev jättebra, känner mig så nöjd med färgen så ni får se det imorgon. Nu sitter jag på bussen mot Kungsbacka. Ska möta upp Denise, Maja och Lisa så ska vi gå till en kille som heter Anton. Blir säkert jättekul! Har på mig Ronjas skor idag vilket jag inte haft innan. Sjukt jobbiga att gå i då jag har större fötter än vad hon så dem gör lite ont vid tårna men däremot så har jag så smala fötter så dem glappar nät jag går haha. Sånt man märker när man är för sent ute för att kunna byta. Men men, jag överlever nog detta hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback