BYANNIE -

Black & gold

Skrev ett långt inlägg men det försvann.. Så dumt!! Sitter i alla fall på pendeln mot skolan. Ska lyssna på fyra föreläsningar så det blir nog ganska kul. Fick även en timmas extra sovmorgon och får sluta tidigare, underbart!! Duschade imorse men lyckades inte få ur allt schampoo så ser ut som ett troll... Suck haha. Förkylningen är bättre idag så hoppas på att denna inte är lika långvarig som den förra var. Nu ska jag hoppa av pendeln, ni får en bild på min väska. Pusss pusssss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är roligare att läsa din blogg numera, vet inte varför men kanske kan ha att göra med att du är singel. Gillar när du lägger upp massa bilder och skriver om mode-det är du verkligen grym på!

Svar: Ja det är nog därför! Mitt liv är lite mer livfullt nu hehe ;) åh tack snälla! Du gjorde min dag nu <3
ANNIE

2014-03-26 @ 11:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback