BYANNIE -

Ensam

Visst är det ett måste att alla ska bli sårade någon gång? Sårade så länge och djupt så att man antingen ger upp eller vaknar? Att ställa sig på egna ben igen, oftast ensam. Kanske ensammast i världen. Men ensam är stark, oftast. Jag har varit rädd för att stå ensam, trots att det från början nästan var mitt egna val. Men jag står hellre ensam ett tag än att fortsätta mig själv tryckas ner. Nu är det min tur att vara lycklig igen men det är bara jag som kan skapa lyckan. Det är bara jag, ensam.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska veta hur mycket jag ser upp till dig! Jag älskar din blogg & känner igen mig i hur du känner just nu men du är stark!

Svar: Oj Gud va du gjorde mig glad nu!! Tack så mycket, detta värmde verkligen. Du är också stark, alla är starka när det behövs <3
ANNIE

2014-03-21 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback