BYANNIE -

Fridaaaaay

Hej!

Sitter just nu i soffan med mamma, Ronja och Emilia. Vi kollar på let's dance och jag hejar såklart på Kenza hehe. Planerna idag var egentligen att åka iväg på ett krök med bland annat Johanna och Moa men tyvärr blev det inte så. Kanske lika bra med tanke på att jag fortfarande inte är heelt frisk. Men men, hoppas på lite mer fart imorgon. Idag har vi även ätit hemmagjord pizza och jag har varit duktig och lämnat in cv efter skolan. Med tanke på att jag ofta är ganska klantig och glömsk så lyckades jag glömma mina CVn hemma så skrev ut nya i skolan sådär fem minuter innan jag skulle gå mot pendeln. Men tror ni inte att jag gick från skolan och glömde mina papper i skrivaren? Jo självklart haha.. Som tur var lyckades Emilia lösa det åt mig, thank god haha. Ni får en bild på mitt hår typ, resten av mig ville inte fastna på bild hehe....



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback