BYANNIE -

Hemåt

Hej!

Sitter nu på pendeln påväg hem från Miina, hade det så mysigt!! Hon bjöd på jättegod mat och vi spelade spel. Blev en tidig hemgång idag med så jag ville sova med Charlie som jag inte varit med på jättelänge. Så kunde inte åka helt själv från Göteborg hur sent som helst. Är väldigt trött idag då jag förbrukat alla mina krafter på något som egentligen är helt onödigt men men. Skulle kunna somna när som helst.. Jag, Febe, Josefin, Matilda och Madde hade köpt jätteroliga grejer till Miina. Hittade ett sååå fint hårsmycke med blommor på som jag verkligen vill ha själv nu haha. Kommer säkert köpa det hehe. Slänger in en bild på den söta efterrätten Miina bjöd på.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback