BYANNIE -

Jag suger

Hej!

Ja.. Alltså anledningen till att jag inte bloggat är för att igår försvann min telefon. Är alltså helt telefonlös nu.. Så hemskt. Så idag har jag ägnat tid åt att plugga samt sova. Har varit helt död idag verkligen. Igår så kom Mathilda, Johanna och Moa hit som sagt. Våra planer att åka till Pontus blev inställda så vi åkte till Göteborg vilket var roligt! Förutom att telefonen försvann då såklart. Nu ligger jag i sängen i alla fall, ska kolla lite på once upon a time och sen sova. Är väldigt trött.. Och har lite ont i magen..



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ronja hade lagt upp en bild på instagram där hon hade en svart tröja så var det lejon/tigrar på ärmarna, vet du vart den kommer i från? Tacksam för svar!! Grym blogg

Svar: Haha sån skitunge som tar mina kläder!! Den kommer från H&M, tack snälla!! <3
ANNIE

2014-03-31 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback