BYANNIE -

Kungsbacka

Hej!

Sitter nu på pendeln mot Kungsbacka. Det blir ett stopp där idag. Slutade halv tre och efter det så gick jag och miina till Åhléns och glitter där jag köpte lite småsaker. Nu ska jag lämna in cv och träffa mina älsklingar Denise och Johanna. Minns knappt senaste gången vi sågs. Kommer bli så mysigt. Dem får mig alltid på bra humör! Har längtat efter en sån här dag där så jag också kan få må bra. Kommer bli toppen, precis vad jag behöver! Ska spara lite på mitt batteri innan jag kommer hem till Denise så måste sluta skriva hehe. Puss så länge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så otroligt vacker och underbar Annie! <3

Svar: Åh tack sötis!!!<3
ANNIE

2014-03-13 @ 23:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback