BYANNIE -

Min helg

Hej! 
 
Äntligen en dator så jag kan skriva vad som hänt under min helg hehe.. I fredags så kom Denise och Maja hem till mig. Johanna kom även förbi en stund. Vi förade hos mig och sen tog vi tio bussen in till Göteborg där vi drog ut. Hade en GRYM kväll verkligen, helt otroligt! Skrattade såååå så mycket under kvällen och träffade även massor med nytt folk vilket var superkul. Och som ni såg så var ju även Bingo Rimér där, lite random bild som ni såg men det var väl kul haha. Vi kom hem till Denise när klockan var halv fem tror jag, sen vaknade jag klockan åtta dagen därpå.. Varför vet jag inte.. Åkte hem typ klockan 5-6. Fixade mig, åt mat och sen körde mamma mig till Fredrica där jag även träffade Denise, Maja, Moa och Johanna. Vid 10-11 så tog vi pendeln in till Göteborg igen och hade ännu en rolig kväll. Sov bara fyra timmar idag med så ni kan ju gissa hur jag mår idag hehe.. Så nu ska jag sova, puss på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback