BYANNIE -

Morning

Godmorgon!

Sovit alldeles för lite, igen. Kan inte somna om. Somnade med sminket, igen. MEN hade en bra kväll, igen. Fredagen var aningen bättre men det var bra igår med. Ni får ett helt inlägg om det sen, orkar inte skriva allt på mobilen. Idag lär det bli en riktig slappisdag. Sova mycket, äta mycket och kolla mycket på film! Love that. Hoppas ni mår bra förresten, jag mår helt stört bra!! Förutom att jag är lite sådär "efter-lördags-sjuk" hehe.. Tog en selfie innan jag skulle sova (???) så här har ni den haha..




Kommentarer
Postat av: Anonym

var köpte du din balklänning i 9an?? om du köpte den på internet, vad hette sidan? tacksam för svar!

Svar: Jag är hemskt ledsen men kommer verkligen inte ihåg :(
ANNIE

2014-03-23 @ 12:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback