BYANNIE -

Nails

Godmorgon!

Idag mår jag nog bra haha. Vet inte riktigt för jag försöker tagga ner på nässprayen så har inte tagit det sen klockan 8 igår typ. Det är dock väldigt bra för att vara mig då jag alltid vaknar på natten utav att jag behöver sprayen. Nu sitter jag i alla fall på bussen. Älskar torsdagar för våra dagar är så korta och sköna! Har bara två lektioner och en av dem är graf vilket är underbart. Efter skolan ska jag åka till mammas jobb där hennes arbetskamrat ska hjälpa mig med matten. Så snällt av henne verkligen!! Målade naglarna igår, det blev vitt och gulligt glitter. Måste dock köpa ett annat vitt nagellack då detta var riktigt dåligt haha men men. Så blir det när man låtit alla lacken stå orörda i typ två år! 



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Annie
Hur är det med dig då med mig är det bara bra
rätta mig om jag har fel men visst jobbar din mamma på inom äldrevården eller

2014-03-27 @ 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback