BYANNIE -

Ögonfransförlängning

De flesta tjejer gör ju ögonfransförlängningar nu, superfint verkligen. Har velat mycket fram och tillbaka om ifall jag skulle vilja ha det men har faktiskt alltid varit lite negativt till det. Inte för att det inte är fint för det är verkligen jättefint! Piffar verkligen upp. Saken är bara den att dem gör så mycket så har man inte råd med det en månad eller vill man inte längre ha det så syns det ju verkligen. Kan tänka mig att jag hade känt mig så jävla naken och ofixad haha. Jag har ju egentligen ganska långa fransar naturligt men dem är inte lockiga utan dem är raka. Har försökt med allt för att få dem hålla sig böjda och fina under en längre tid men det går sisådär.. Här får ni en bild på när jag preciiiiis böjt dem och målat dem.



Kommentarer
Postat av: Maria

själv känner jag ingen som har gjort det

2014-03-26 @ 21:29:35
Postat av: Anna Carlsson

Hehehe, lite sent nu kanske. Men, måste rekommendera vattenfast mascara. Jag har väldigt raka och tråkiga fransar, men nu håller de sig böjda och fina hela dagen. Jag har en ifrån Loreal False lash wings,så nöjd med den!
Gjorde ögonfransförlängning i vintras, visst det ser superfint ut. Men man har knappt några naturliga fransar kvar sen.. tar ett tag innan de växer ut också. Så jag hade köpt en riktigt bra mascara istället, känns mer värt! :)
Riktigt fin blogg också, suttit som klistrad fram till mars 2014 nu! hihi

Svar: Åh va glad jag blev när jag läste din kommentar!! Tack så jättemycket för tipset, ska snart köpa nya mascara så ska faktiskt testa den du tipsade om! Nej precis, jättefint verkligen men känns som en sån sak man lätt blir beroende av. Hade ju akrylnaglar i två år så nu har mina egna naglar fått tagit smällen så känns dumt att förstöra fransarna också hehe.. Gud alltså tack snälla, din kommentar gjorde min kväll! Tack tack tack <3
ANNIE

2014-06-06 @ 23:29:47
URL: http://nattstad.se/amithril

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback