BYANNIE -

Outfit

Hej!
 
Åkte hem redan vid ett från skolan för mår inte alls bra.. Så nu sitter jag och pluggar samt kollar på MTV. Har panik över att jag har matte och historiaprov nästa vecka. Vi har inte prov så ofta så när vi väl har det får jag verkligen prestationsångest typ. Tänkte i alla fall visa er vad jag hade på mig idag. Gjorde ett slarvigt kollage för orkar ju aldrig ta bilder, tråkig som jag är haha. Byxorna kommer från Fiorucci (Lise Sandahl), t-shirt från bikbok, smycken från Hipanema & Bijoux by us. Skor från primeboots, datorväska från marc jacobs och solglasögon från Åhléns. Ooooch såklart röda naglar på det, därefter bakgrunden haha.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite tips
Om du känner dig stressad eller ofokuserad på provet, blunda ett par sekunder och ta ett par djupa andetag.
Läs frågorna ordentligt och kör du fast på en fråga så hoppa den och fortsätt skriv på nästa fråga... Gå sen tillbaka och gå igenom provet igen.

När jag pluggar inför tentor använder jag mig av ett block med olika färger på papprena där jag gör typ fusklappar som jag sen kikar igenom ett par gånger om dagen :) lapparna är i samma storlek som post-it typ :)

Lycka till på provet och kom ihåg att inställningen är jätteviktigt :) oavsett vad du tycker, så kan du intala dig själv att de är kul :)

Svar: Åh tack snälla!!! Gud va snällt av dig att skriva allt detta. Tar in allt, kram! :D
ANNIE

2014-03-24 @ 22:49:20
Postat av: Valkyyrian

Ååååh glömde signera :P

2014-03-24 @ 22:50:14
Postat av: Anonym

Hur gjorde du ditt sånt collage? Vart någonstans gjorde du det? Grym blogg tjejen, you go girl!

Svar: Åh Gud va söt du är, tack!! Jag gjorde det i Photoshop ♡
ANNIE

2014-03-24 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback