BYANNIE -

Plans

Godmorgon!

Igår så var min dag... Speciell haha. Efter skolan så köpte jag presenter till min älsklings miina som jag ska fira idag. Sen så efter många om och men från min sida så åkte jag hem, fixade mig fort som fan och sen åkte jag till Mölndal. Skulle ju fira fina Josefin som fyllt år! Har saknat henne så det var jättekul att träffa henne. Blev en tidig hemgång vilket var skönt. Idag har jag jätteroliga planer framför mig, känns skönt att allt är helt planerat också. Så ska åka in till Göteborg halv 6 ungefär. Kommer höra av mig senare, ska kolla på Sveriges mästerkock nu hehe. Slänger in en bild på min fina, för ja han är ju så himla fin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback