BYANNIE -

Sneaky

Hej!

Åkte ifrån skolan senare än vanligt. Stannade kvar efter jag slutat tillsammans med miina för att hjälpa henne med hennes blogg. Det kommer bli sååå bra. Hon tar så otroligt fina bilder så kommer bli så kul att se allt samlat på ett ställe. Jag har ju bara tur ibland som får se lite skymtar av hennes arbeten haha. Ska länka bloggen här så fort hon startar den. Är lite saker till som ska fixas på designen först. Nu ska jag hem och fixa lite på min egna design och ska även fortsätta på mitt grafarbete. Har suttit fast ett tag nu men idag på lektionen så löste det sig. Så nu ska jag fortsätta, inte för att jag ligger efter utan för att jag tycker verkligen att det är så SJUKT roligt! Så konstigt att jag vill plugga frivilligt och att det dessutom faktiskt är plugg. Det känns inte alls som det. Kanske ska börja visa er mina arbeten jag gör? Ni kan få lite sneakpeaks på vad jag gjort, mobilbilder dock men men.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback