BYANNIE -

Två nya favoriter

Godmorgon!

Har snart haft min första lektion redan. Började 08.20 med journalistik, reklam & information. Är jättetrött idag trots att jag somnade i bra tid, så det känns sådär att ha svenskaprov och sen sluta 4 med matte.. Tänkte i alla fall dela med mig utav två nya favoriter! Kexchoklad med yoghurt och choklad, alltså så god! Älskar att den är lite syrlig i smaken och ett plus över att den är liten. Man blir precis lagom nöjd. Jag dricker ju inte läsk (inte för att vara nyttig, tycker bara inte om läsk) så köpte jag något att dricka så blir det alltid Loka eller Ramlösa och den på bilden är min nya favorit. Den är sååå god och älskar att det är mindre kolsyra i den. Pöööörfekt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback