BYANNIE -

Alive


Ett avklarat svenska prov och ett snart säkert E i matte. Hur underbart är inte det då? Är SÅÅÅ glad!! Nu har jag slutat skolan, åkte direkt och fixade mig på ca 30min hos Miina och nu sitter jag på centralen och väntar på Maja och Mathilda. Alla mina vänner börjar på M haha. Vi ska först till grindstugan, där spelar pappa ikväll så vi ska kolla lite på honom och äta innan vi drar vidare. Kommer säkert bli jättebra! Har på mig massa spets idag för omväxlingens skull. Lite roligt. Har på mig en kjol jag köpte i 7an som jag aldrig använt än så det är lite roligt hehe. Kul att den någon gång kom till användning liksom haha. Nu måste jag verkligen spara batteri, har bara 50% och det ska räcka hela natten ut. Lycka till med det Annie! Puss så länge i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback