BYANNIE -

Babylips


Hola!
Jag och Maja åkte in till Göteborg vid tre ungefär och nu sitter vi återigen på bussen hem till mig. Blev alltså en snabbis i Göteborg. Köpte ett nytt lipsyl, har lånat detta utav Maja ett antal gånger (hehe) så nu köpte jag äntligen ett själv. ÄLSKAR DET! Är lite beroende utav alla möjliga sorters lipsyl så nu blev fet en till i samligen. Köpte även en ny ögonbrynspenna eftersom att min helt och hållet blivit jättekass, går inte ens att vässa den. Kanske är fel på min vässare nu när jag tänker efter..? Aja haha köpte i alla fall en ny penna. Så nu ska vi hem och äta tacos, mysa, fixa i ordning oss och sen får vi se vart kvällen leder oss! Puss så länge


Kommentarer
Postat av: Heeeelst anonym

Hej ska in till gb imorgon, hehe och undrar var du köpte ditt baby lips! Jag vill ha ett rosa också hehe! Så skulle vara jätte snällt med ett snabbt svar <3

Svar: Hej! Finns på kicks, Åhléns och pink Rom men jag köpte mitt på kicks. Puss! <3
ANNIE

2014-05-31 @ 23:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback