BYANNIE -

Bra helg


Hej! Gud vilken helg alltså.. Är helt slut, i både hjärnan och kroppen. Har blivit förkyld och mår inte alls bra, men kul har jag haft det! I fredags så var jag ju först i Göteborg med Maja och Mathilda och då bestämde jag och Maja oss för att spontant dra ut. Hade en bra kväll men var så död i lördags. Sov hela dagen, tog en dusch, åt pizza och sen mötte jag upp Maja. Vi fixade lite grejer och sen tog vi pendeln med Mathilda. Vi var på en fest i Hovås. Hade så himla kul verkligen! Alla var så sköna så hade en riktigt bra kväll. Kom hem vid 12 idag och hade bara sovit två timmar på morgonen så jag somnade direkt och vaknade vid typ fem tror jag. Nu har mamma gjort i ordning massa gott så ska äta lite och sen ta en dusch. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback