BYANNIE -

Bra killar


Jag och Ronja fick sånna plötsliga cravings efter glass så tvingade pappa att köra oss till Hemköp hehe. Testade (efter många om och men) peanut butter cup och det var typ det bästa jag gjort!! Fy satan va god den var!! Ben och Jerry kan vara de bästa männen i världen. Så efter lite glass, Eurovision och plugg så ligger jag i sängen med en film framför mig. Ska nog snart stängs av den för är väldigt trött och behöver verkligen sova känner jag. Fick även hem två grejer jag beställde för ett tag sen så ska nog inviga tröjan imorgon. Så fin verkligen! Klänningen däremot ska jag sälja för den var för liten, tråkigt men men. Det var tröjan jag var mest ute efter. Nu ska jag kolla lite till på filmen, puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback