BYANNIE -

Details


Godmorgon!
Sitter nu på pendeln som inte vill gå..? Den skulle gått 49 och nu är klockan 03. Himla bra! Tur att jag inte börjar förrän 09.40. Hade sån himla klädtorka imorse så slängde på mig mina jättegamla leopardjeans som jag köpte när jag gick i 8an eller 9an tror jag haha. Så himla urtvättade och dessutom vägde jag ju 15kg mer då så dem sitter lite slappt nu haha. Tyckte dock det såg helt okej ut trots hur de satt. Är ju så med de flesta byxor jag har eftersom jag gått ner så mycket. I alla fall, skönt att det är torsdag. Torsdagar går alltid fort eftersom att jag bara har två lektioner, grymt!! Och imon är det fredag, går ju så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback