BYANNIE -

En bra vän, kväll & morgon


Igår hade vi dukat upp med massa gott, choklad, chips, jordgubbsdrinkar osv. Hade en jättemysig kväll med Matilda! Kom hem ganska tidigt vilket var rätt skönt. Somnade som en stock när jag kom hem haha. 


Imorse när vi gick upp gjorde vi i ordning en stor frukost. Matilda hade dessutom köpt melon. Så gott!! Satt och åt hur länge som helst. Matilda åkte  vid ett ungefär och sen dess har jag inte gjort speciellt mycket. Har fixat en morsdag present till min kära mamma som jag snart ska ge henne. Måste även plugga idag vilket känns segt men samtidigt skönt eftersom att jag vet hur lite tid det är kvar i skolan. Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback