BYANNIE -

En dag på Liseberg


Hellooo!
Åh alltså vilken drömdag. Haft det sååå bra! Åkte även den nya attraktionen, Helix men tyckte faktiskt att den var riktigt tråkig. Lite långtråkig dessutom men men, nu har jag i alla fall testat den! Nu är jag hemma och jag är såå trött. Har slängt i mig två mackor och en glass så nu ska jag gå och lägga mig. Har en skön sovmorgon till 12 imon och slutar redan vid ett. Ska upp och sola samt duscha imon så måste sova snart. Hoppas ni haft en grym dag i solen! Puss och godnatt.




Kommentarer
Postat av: camilla

Fick du stå länge i kö för att åka helix? Vilken är den roligaste attraktionen att åka? Såg din mamma på lisebrg och tyckte om hennes klänning. Vet du vart hon köpt den?

Svar: Jaaa en timma ungefär! Tycker bäst om uppswinget:) hon har köpt den på tara i Kungsbacka för två år sedan:)
ANNIE

2014-05-23 @ 00:07:13
Postat av: camilla

Du hade snygga naglar. Hur gör du när du målar mönster? Är det bara att måla i olika färger?

Svar: Finns massor med bra videos på youtube om hur man målar mönster!:)
ANNIE

2014-05-23 @ 10:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback