BYANNIE -

:)))


Vill bara ta studenten nu så jag kan flytta till Stockholm och slippa typ Kungsbacka. Vill liksom inte spola fram tiden tills imorgon, till sommarlovet, tills att jag blir 18 utan vill bara spola fram tiden tills att jag bor någon annanstans. Orkar inte med hur människor beter sig här längre, bloggar nog mer imorgon för är verkligen inte alls på humör idag och vill väl egentligen inte låta det gå ut över bloggen. Visst att det är min blogg och att jag har rätt till att skriva precis som jag vill men vet hur folk tycker det är drygt att läsa om hur ledsen någon är. Men alla har sina dagar. 


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad har du för plan efter gymnasiumet? Jag har själv panik för vad man ska göra

Svar: Jag hade tänkt jobba ett år och sedan åka till USA ett tag. Det är väl det jag tänker, älskar Stockholm och hade velat bo samt jobba där ett tag. Mer än så vet jag väl inte riktigt hehe:)
ANNIE

2014-05-30 @ 01:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback