BYANNIE -

Erfarenheter

 
Godmorgon!

Tänkte lite grann nu när jag vaknade på saker och ting. Jag är bara 17 år, men bara för det betyder det inte att jag inte fått gå igenom saker och att jag inte har livserfarenheter. Jag har gått igenom en hel del faktiskt. Sååå mycket ni inte vet och som ni inte har en aning om. Så mycket som bara jag vet. Roliga saker? Nej tvärtom. Men jag är inte ledsen över det utan snarare glad. Varför? Jo för att det är därför jag har fått erfarenheter. Erfarenheter många kanske inte har. En sak som jag är så glad över att jag kan är att jag kan läsa av SÅ FORT någon ljuger för mig. Att ljuga efter allt som hänt är det värsta man kan göra. Avskyr lögner. Det är så mycket jag inte vet som jag verkligen heller inte vill veta. Det räcker att jag vet att det fanns så mycket lögner i luften innan. Så om du är kille och skriver med mig kan du sopa bort lögnerna direkt, alla små lögner också för det är så de stora lögnerna börjar. Kanske låter som att jag blir paranoid och ja, jag blir nog det. Men hur annars ska man veta att ens tid kanske slösas på något så onödigt?
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Bra skrivet. Stå på dig och ta ingen skit från någon. Lögner är det värsta som finns.

2014-05-24 @ 11:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback