BYANNIE -

Ice cream


Har haft sånt sjuuukt sug efter glass. Såg på kissies blogg att hon hade köpt snickers glass och då blev jag ännu mer sugen haha. Åt alltid snickers glass hemma hos mormor och morfar innan. Älskar den! Målade förresten mina naglar tidigare idag så kan visa bild på dem sen. Blev helt okej nöjd. Ändå första gången på två år som jag målar med mönster och motiv. Hade glömt bort hur kul det var! Skakar ju dock så himla mycket så det år ju ganska svårt, men men. Nu ska jag äta glass och kolla på tv. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du inte göra ett inlägg där du visar ditt rum?

Svar: Vi bygger ju fortfarande så mitt rum är inte så fint haha.. Visar det gärna när vi byggt klart!:)
ANNIE

2014-05-18 @ 15:11:24
Postat av: Valkyyrian

Åh favoritglassen 😀

2014-05-18 @ 15:37:05
URL: http://valkyyrian.wordpress.com
Postat av: Sofia

Var kommer skorna ifrån? SUPER SNYGGA!

Svar: H&M, kostar till och med bara 149kr!!
ANNIE

2014-05-18 @ 16:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback