BYANNIE -

Irriterad


Jag är inte direkt någon morgonmänniska kan jag väl tycka, är egentligen ingen kvälls/nattmänniska heller tror jag. Men något utav det värsta jag vet är att småsaker kan förstöra min morgon helt och hållet. Typ som nu. Skulle gå över övergångsstället vid mig som jag gör varje morgon. Innan jag kommer till övergångsstället så ser jag fyra bilar, tre som ligger jättenära varandra och en som ligger en bit bakom. De tre första kör förbi innan jag ens kommit till övergångsstället men den fjärde bilen som är ca 10m ifrån mig börjar tuta för att han tycker uppenbarligen att JAG ska vänta in honom och se ifall han har tid till att stanna?! Blir så jäkla irriterad på sånt verkligen! Jag har då lika bråttom till bussen som han har till jobbet. Hoppas att min morgon lyckas bli lite bättre innan jag kommer till skolan, vill inte vara bitter mot mina klasskompisar när dem inte ens gjort något hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback