BYANNIE -

Morning

Maten jag åt på grindstugan, så gott!!

Godmorgon! Ligger nu i sängen, har precis vaknat. Ska snart gå upp och göra lite frukost. Idag som sagt var så ska jag till Hönö. Josefin ska ha Hawaii fest så ska möta upp Miina och Matilda lite tidigare i stan för att fixa en present. Eftersom att jag är lite små fattig så kommer inte jag kunna vara så rolig och gå all in på temat vilket suger. Älskar ju teman och älskar att klä ut mig. Får bli min orangea klänning som jag hade på Valborg och en Hawaii blomkrans bara tror jag. Blir nog också helt okej! Nä nu ska jag gå upp, är så hungrig. Ha en fin dag i det fin fina vädret!!


Kommentarer
Postat av: -

Vilken storlek har du på klänningen? Funderar på att klicka hem den nämligen :)

Svar: Jag har xxs på min!:)
ANNIE

2014-05-30 @ 16:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback