BYANNIE -

Mot Liseberg

Standard att jag har såhär svullna läppar på morgonen haha, synd att dem inte är sånna hela tiden!

Matte nationella... Fyfan haha, så jäkla svårt! Men försökte så gott jag kunde och det fick bättre än väntat faktiskt. Efter vi hade första delen så åkte jag och Miina hem till henne och satte oss på hennes balkong som ni såg. Åt jordgubbar och bara myste till max. Halv ett hade vi andra delen i matten. Gjorde en uppgift och sen gick jag ut, helt omöjligt svårt. Så jag och Miina fördrev tiden i Göteborg vilket är löjligt enkelt. Köpte glass, gick runt lite och nu sitter jag på pendeln som snart ska gå. Nu äntligen väntar Liseberg!! Så underbart. 


Kommentarer
Postat av: camilla

Snygga kläder. Åkte du helix?

Svar: Tack snälla! Ja såklart :)
ANNIE

2014-05-22 @ 20:44:16
Postat av: camilla

Jag frågade dig om tröjornas storlek vid mixerbordet. Såg dig för andra gången idag. Första var du typ 1 år. Har kort på dig hemma när du är så liten plus ett på dig och dina föräldrar. De tog jag när jag såg din far spela första gången. Skit
bra blogg

Svar: Jaha va roligt!! Kul att träffa dig!!:D tack så jättemycket, kram på dig:)
ANNIE

2014-05-22 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback