BYANNIE -

Nationella

Topp från topshop och shortsen har jag köpt utav en tjej på Facebook så vet inte varifrån dem kommer.

Godmorgon!
Nu sitter jag på pendeln med en gnutta panik och ångest. Usch vill inte alls göra nationella.. Jag är inte rädd för att misslyckas för det vet jag redan att jag kommer göra (och det säger jag inte med en ton som tycker synd om mig själv för det är lugnt om jag misslyckas). Utan jag är rädd för att sitta i fyra timmar och inte veta vad jag ska göra, ska jag liksom sitta och kolla på klockan? Haha får väl hitta ett sätt att fördriva tiden med hjälp av mitt papper och penna. Fy! Tur iallafall att jag ska till Liseberg sen, då har jag något att se fram emot. Och vädret... Kan inte sluta älska vädret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback