BYANNIE -

Odd Molly


Godmorgon!
Så himla skönt att jag fick en sovmorgon idag verkligen! Gick upp halv åtta, tog en dusch, fixade mig, åt och nu sitter jag på bussen. Satte på mig en Odd molly tröja idag, så längesen jag hade på mig det. Synd för dem är ju väldigt fina! Nu på morgonen har jag i alla fall historia, efter det har jag graf och sen slutar jag. Så skönt!! Dock ska jag hem och plugga men men hehe. Längtar för övrigt så mycket tills att jag får mina pengar, har hittat så mycket fina grejer som jag vill ha!! Funderar även på att sälja iväg lite grejer som jag inte använder/aldrig använt. Får liksom inte plats med mina grejer i min jättelilla (!!!) garderob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback