BYANNIE -

Off shoulder

Bild från igår när jag provade min nya tröja som jag dessutom har på mig idag, hur fin är den inte?!

Godmorgon! Mina ögon är så trött idag. Råkade försova mig lite grann så fick sån himla panik på morgonen. Gillar att kunna dra mig i ett par minuter. Brukar vakna till lite bättre då hehe. Hann i alla fall med allt jag skulle eftersom att jag är så snabb hehe. Åt, sminkade mig, lockade håret, klädde på mig och packade väskan på en halvtimma. Rätt bra! Så nu sitter jag på bussen, så skönt att det redan är onsdag dessutom. Nu ska jag spara lite batteri och lyssna på musik. Hoppas ni får en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt tröjan?:)

Svar: Hittade den jättebilligt på eBay så vet inte vart den kommer ifrån från början tyvärr:(
ANNIE

2014-05-07 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback