BYANNIE -

Torsdag


Godmorgon!
Efter många om och men så sitter jag nu på bussen. Var klar i god tid men så går jag ut och kommer på att bussen inte ens går den tiden jag gick ut, smart där Annie! Sen dessutom så är alla pendlarna inställda fram tills typ 10 så kommer få vänta på stationen i 20min så får jag ta Öresundståget. Såå kommer antagligen komma lite sent trots att jag var i god tid haha så typiskt. Men men, tur att det är bra väder ute idag i alla fall! Något som drar upp humöret. Hoppas det håller i sig till helgen. Nu ska jag spara batteri och lyssna på musik. Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Vad har du köpt den vita tröjan? Superfin verkligen! ;)

Svar: Hej hej! Köpte min på eBay, den kommer från saboskirt men den är slutsåld där så lyckades hitta den på eBay:) ja visst är den!:D
ANNIE

2014-05-19 @ 19:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback